יום חמישי, 2 בפברואר 2012

סימולציות

Geek
XKCD חשף את התוכנית שלך!
me
?
 
me
‫אני לא מבינה

Geek
היא שואלת אותו אם הוא יתחתן איתה
אז הוא, היות שהוא גיק מדעני באופיו, יודע שיש רק דרך אחת לענות על השאלה:
לנסות
אז הם מבצעים ניסוי, נעמדים מול כומר עם הבגדים היפים
והתוצאה של הניסוי הוא שהם מתחתנים
אז הוא סופסוף יודע את התשובה לשאלה שלה - כן
ובטקסט הנוסף הוא רק אומר שהוא גם היה מופתע כמוהה

me
‫איך הייתי אמורה להבין שזה ניסוי?‬

Geek
מהכותרת
empirical
אבל גם לא צריך להבין שזה ממש נסוי
הוא הרי אומר - בואי נברר

me
‫אתה רואה,זו לא המשימה שלי. יש שם כומר!‬

Geek
בסדר, בהשאלה
את מתכננת לשאול אותי, כי את יודעת שהדרך היחידה שאני אוכל לענות לך על השאלה זה להתחתן איתך!!
מה שאומר שאני מתחיל עכשיו לעבוד על סימולציה כדי לענות על השאלה הזאת בלי צורך בניסוי

me
‫תירגע‬

Geek
לצורך זה, אני אצטרך את הגובה והמשקל המדויקים שלך, כמו גם את סגנון שמלת החתונה שאת תבחרי.
אחרת הסימולציה לא תהה מדויקת

me
‫תתחיל בסימולציה לחיים כזוג‬

Geek
ניסיתי
אבל היא כל הזמן מתרסקת לי משום מה

me
‫כי אתה שוכח את הפקטור החתולי‬

Geek
המממ

יפה, נקודה יפה
הפקטור החתולי
28.8.11

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הי, מישהו שומע אותי?